top of page

Nie ma podziałów,

 

nie ma oczekiwań,

 

nie ma norm.

 

/

Jesteś Ty.

SKLEP   /   KOLEKCJE   /   O MARCE

KONTO   /   KOSZYK

ZWROTY

 

Klient może zwrócić do sklepu produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

Zwrotowi mogą podlegać jedynie nowe produkty, nienoszące śladów użytkowania.

W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o przesłanie maila na adres: kontakt@orter.pl z podaniem w jego treści numeru zamówienia z wyszczególnieniem nazw zwracanych produktów.

Po wysłaniu maila produkt należy odesłać na adres, który zostanie podany w wiadomości zwrotnej.

Klient, zgłaszający zwrot, proszony jest o bezpieczne przesłanie produktu wraz z dokumentem sprzedaży.

Po otrzymaniu przesyłki z nieuszkodzonym i nieużytkowanym produktem opłata za produkt zostanie zwrócona na konto kupującego w przeciągu 14 dni.

W przypadku otrzymania uszkodzonego lub użytkowanego produktu sprzedający poinformuje o tym drogą mailową kupującego, a odesłanie produktu będzie mogło odbyć się jedynie na koszt kupującego.

 


REKLAMACJE

Klientowi przysługuje prawo do reklamacji wadliwego produktu przez okres jednego roku od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

Reklamacji mogą podlegać jedynie produkty, których wady wynikają z winy sprzedającego.
(Więcej informacji o reklamacjach produktów w regulaminie sklepu).

W celu dokonania reklamacji produktu prosimy o przesłanie maila na adres: kontakt@orter.pl z podaniem w jego treści numeru zamówienia z wyszczególnieniem nazw reklamowanych produktów, podaniem powodu reklamacji i jeśli to możliwe, zdjęciami wad.

Reklamacje produktów rozpatrywane są drogą mailową.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji sprzedający zorganizuje wysyłkę produktu, szczegóły ustalając z kupującym.

Klient, zgłaszając reklamację, proszony jest o bezpieczne zapakowanie produktu wraz z dokumentem sprzedaży.

Po otrzymaniu przesyłki z produktem, do 14 dni zostanie on naprawiony i odesłany kupującemu lub koszt jego zakupu zostanie zwrócony na konto kupującego.

Szczegóły naprawy lub zwrotu kosztu produktu zostają ustalone mailowo przed wysyłką reklamowanego produktu.

bottom of page