
ZWROTY
Klient może zwrócić do sklepu produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.
Zwrotowi mogą podlegać jedynie nowe produkty, nienoszące śladów użytkowania.
W celu dokonania zwrotu produktu prosimy o przesłanie maila na adres: kontakt@orter.pl z podaniem w jego treści numeru zamówienia z wyszczególnieniem nazw zwracanych produktów.
Po wysłaniu maila produkt należy odesłać na adres, który zostanie podany w wiadomości zwrotnej.
Klient, zgłaszający zwrot, proszony jest o bezpieczne przesłanie produktu wraz z dokumentem sprzedaży.
Po otrzymaniu przesyłki z nieuszkodzonym i nieużytkowanym produktem opłata za produkt zostanie zwrócona na konto kupującego w przeciągu 14 dni.
W przypadku otrzymania uszkodzonego lub użytkowanego produktu sprzedający poinformuje o tym drogą mailową kupującego, a odesłanie produktu będzie mogło odbyć się jedynie na koszt kupującego.
REKLAMACJE
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji wadliwego produktu przez okres jednego roku od dnia otrzymania przesyłki z produktem.
Reklamacji mogą podlegać jedynie produkty, których wady wynikają z winy sprzedającego.
(Więcej informacji o reklamacjach produktów w regulaminie sklepu).
W celu dokonania reklamacji produktu prosimy o przesłanie maila na adres: kontakt@orter.pl z podaniem w jego treści numeru zamówienia z wyszczególnieniem nazw reklamowanych produktów, podaniem powodu reklamacji i jeśli to możliwe, zdjęciami wad.
Reklamacje produktów rozpatrywane są drogą mailową.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji sprzedający zorganizuje wysyłkę produktu, szczegóły ustalając z kupującym.
Klient, zgłaszając reklamację, proszony jest o bezpieczne zapakowanie produktu wraz z dokumentem sprzedaży.
Po otrzymaniu przesyłki z produktem, do 14 dni zostanie on naprawiony i odesłany kupującemu lub koszt jego zakupu zostanie zwrócony na konto kupującego.
Szczegóły naprawy lub zwrotu kosztu produktu zostają ustalone mailowo przed wysyłką reklamowanego produktu.